FANDOM

selena Duncan

Selena duncan gros plan

imię: selena Duncan

wiek: nieznany

znajomy: nieznany

Selena Duncan jest córką Izabeli Duncan, wnuczką Manitou i matka Tara Duncan. To była (lub wciąż jest) bardzo silny sorcelière który pokonał kilka razy przed VAMPYR Serena.

Selena Duncan ma niebieskie oczy i blond włosy jak Tara, ale jej włosy nie decyduje jeden, ale dwa białe zamki po obu stronach twarzy. Nosi fioletową kurtkę i trochę złota, na obraz Omois.

Występy

Selena Duncan pojawia się tylko w epizodzie 2 ( "Top Friends"), gdzie po raz pierwszy wspomniana przez Serena który mówi Selena pożałujesz konieczności pomocy przejęcie ROSAMOND. Zatem zakładamy, że za pierwszym razem może być żywe na Otherland.

Później, gdy widzisz jego portret, a Tara będzie żałować tego, co powiedziała.

Kiedy Cal i Sparrow zbadania, dowiadują się, że Serena jest zbieranie na Tary bo był najgorszy wróg Selena.

Następnie jest on nadal przeglądu, gdy Serena mówi, że byli przyjaciółmi Tara i mówi jej, że matka nigdy nie powiedział jej o związku z ust. Serena nakazał Tarę, aby przejść do "Srebrnego Witch", gdzie jego matka będzie czekać. Tara wierzy i wzywa matkę po przyjeździe. Na koniec, Serena powtórzyć, że Selena był jej przyjacielem, ale Tara jej nie wierzyć. Tara końcu spróbować zadać pytanie chem nauczyciela, aby dowiedzieć się więcej rzeczy o swojej matce.

Ważne punkty

  • Ona wroga z Sereną, który chciał podbić Ziemię.
  • Przypuszczalnie jest to omoisienne (w przeciwieństwie do książki).
  • Nie wiadomo, co się z nim, jak jej mąż.