FANDOM

"Pokonałaś mnie boska Taro Duncan. Żadne kryształy InnoŚwiata nie mogą się równać z twoją urodą. Strażniczko mojego serca, nigdy o tobie nie zapomnę..."
Pożegnanie Amroda z Tarą

Opis Edytuj

Amrod to złodziej elf z Innoświata. Przybył na ziemię, żeby poszerzyć swoją kolekcje magicznych kamieni. Pojawia się tylko w odcinku "Strażniczka mojego serca".

Wygląd Edytuj

Jest uroczym chłopakiem o niebieskich oczach i żółto/złotych twardówkami. Ma krótkie złote włosy dłuższe z prawej strony. Nosi niebieskie ubrania, a na prawej ręce nosi opaski z magicznymi klejnotami.

Osobowość Edytuj

Jest czarującym i charyzmatycznym złodziejem z innoświata. Posiada dość bogatą kolekcje kamieni (wśród nich posiada kamień powodujący zakochanie, oraz kamień ukrywający jego obecność na ziemi). Na początku odcinka zaprzysięga zniszczenie Tary i jej drużyny, jednak po ich pierwszym spotkania zakochuje się jej. Kiedy dziewczyna odrzuca jego uczucie, ten próbuje użyć jednego ze swoich kamieni, żeby się w nim zakochała. Zanim został odesłany od Innoświata, żegna się z Tarą nazywając ją "Strażniczką mojego (jego) serca"

Relacje Edytuj

Tara Edytuj

Amrod zakochuje się w Tarze. dziewczyna jednak nie czuje tego samego do niego i odmawia wrócenia z nim do Innoświata. Jednak pod koniec odcinka dziewczyna twierdzi, że gdyby nie był zły to może była by nim zainteresowana. Nie wiadomo jednak, czy mówiła to naprawdę, czy tylko żartowała.

Moce i talenty Edytuj

Jest bardzo potężnym elfem. Potrafi używać zaklęć. Jako złodziej potrafi poruszać się cicho, jest szybki i zwinny.

ciekawostki Edytuj

*Amrod dzieli imię z elfem światła pochodzącego z mitologi Śródziemia J.R.R. Tolkiena.

*W elfickim języku Tolkiena "Amrod" znaczy rudy szczyt, wierzchołek, co jest związane z kolorem włosów jego Tolkieńskiego imiennika.